Značku je třeba budovat a zlepšovat!

Rozhodla jsem se, že si konečně nechám vyrobit pro svoji firmu značku. Říkám to, jako bych nevěděla, co to značka je, ale věřte mi, že vím. Řekla jsem to proto, abych vysvětlila, že i když značku buduji již několik let, je potřeba ji dát také grafickou podobu.

Ujasnění myšlenek
Nejprve jsem tedy sedla k počítači a prohlížela si různá loga. Firem velkých, firem malých i samozřejmě firem středních. Neopomenula jsem ani loga různých akcí. Prostě prohlížela jsem si loga. Zjistila jsem, co se mi líbí, co na svém logu chci mít.

Grafika
Protože jsem si prohlédla asi stovky různých grafických ztvárnění všech možných druhů značek, věděla jsem tedy přesně, co chci na logu mít a v jakých barvách chci logo vytvořit. Nad grafikou jsem seděla velmi dlouho. Při první myšlence o výrobě značky, jsem doufala, že pověřím grafika. Bohužel, vím, že bych nebyla spokojená. Moje logo musí vycházet z mého nitra. A to by žádný grafik nedokázal. Takže jsem si vytvořila logo sama.

Materiály
Po vytvoření loga jsem se vrhla na tvorbu materiálů. Není snadné nezapomenout na všechny věci, které chcete logem označit. Propisky, papíry, hlavičkové papíry. Je toho opravdu hodně. Abych v případě, že něco zapomenu, měla možnost dokument přesto označit, nechala jsem si vyrobit i razítko s obrázkem, jež znázorňuje právě moje logo.

Tímto procesem jsem si také ujasnila spoustu věcí ohledně své firmy. Doporučuji všem si tímto procesem projít!